Contact

We staan voor je klaar!

Kunnen wij je helpen?

Onder het contactformulier staan de meest gestelde vragen. Staat jouw antwoord hier niet tussen? 

Geen stress, we staan altijd voor je klaar. Je kunt ons bereiken door middel van het contactformulier of app, bel of mail ons even. 

Binnen 24 uur ontvang je een reactie. Op kantoortijden is dit meestal binnen een uur.

Wij helpen je graag verder

Onze contactgegevens

Onze contactgegevens

Glunder.nl

Middelweg 58

4196 JJ Tricht

Telefoon: 06-19475587

Whatsapp: 06-19475587

Mail: [email protected]

Glunderaars vragen

Pakket samenstellen

Moet ik perse alle stappen doorlopen? Oftewel kiezen voor een tandenborstel, tandpasta, mondspoeling en ragers?

Nee hoor. Je bent volledig vrij in wat je kiest. Wil je bijvoorbeeld alleen een tandenborstel en tandpasta? Geen probleem.

Kan ik ook eenmalig bestellen?

Uiteraard. Met de slimme naleverservice proberen wij jouw te ontzorgen, maar je hebt zelf de keuze of je dit graag wilt of niet. Kies voor eenmalig en je ontvangt de bestelling eenmalig. 

Ik zoek een product dat niet op de website staat, kan ik dit aan jullie doorgeven?

Heel graag. We ontwikkelen de website continu en kunnen alle feedback gebruiken. Het is voor ons zeer waardevol om de behoefte van de klant te weten.

Daarnaast kunnen we kijken of we het door jou gevraagde product toch kunnen leveren.

Laat het ons weten via het contactformulier

Over de naleverservice

Wat betekent de naleverservice?

Met de naleverserice willen wij jullie ontzorgen. Bepaal zelf hoe vaak en welke producten je wilt ontvangen. Deze zullen op het door jou uitgekozen moment worden thuisbezorgd. Uiteraard kun je het stopzetten of pauzeren wanneer je wilt. Je zit nergens aan vast.

Ik wil mijn naleverservice pauzeren of stoppen, kan dit?

Uiteraard kun je het stopzetten of pauzeren wanneer je wilt. Je zit nergens aan vast. Je kunt dit doen in jouw account omgeving.

Ik wil extra producten toevoegen aan mijn naleverservice, is dit mogelijk?

Absoluut. In jouw account omgeving kun je alles naar wens aanpassen. Hier kun je producten verwijderen en toevoegen wanneer je maar wilt. Je bent volledig flexibel.

Ik wil producten verwijderen uit mijn naleverservice, is dit mogelijk?

Absoluut. In jouw account omgeving kun je alles naar wens aanpassen. Hier kun je producten verwijderen en toevoegen wanneer je maar wilt. Je bent volledig flexibel.

Ik wil de frequentie aanpassen van mijn naleverservice. Is dit mogelijk?

Absoluut. In jouw account omgeving kun je alles naar wens aanpassen. Hier kun je de frequentie aanpassen, pauzeren of stopzetten.
Wij adviseren een frequentie van 8 weken. In jouw account kan je zelf kiezen wanneer jij je bestelling ontvangt. Een weekje eerder of later? Selecteer de datum in de ik-glunder omgeving.

Over de betaling

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

De betaalmogelijkheid die wij aanbieden is IDEAL. 


Betaling via "IDEAL" (bank of giro middels telebankieren iDEAL). Als je een rekening heeft bij de Rabobank, ABN-AMRO bank, SNS Bank, Fortis, ING Bank en je met telebankieren wilt betalen, kies je in de bestelprocedure voor "iDEAL". Je wordt dan direct naar uw vertrouwde telebankier-omgeving geleid om de betaling te doen. Zodra je de betaling heeft gedaan krijgen wij daar een bevestiging van en kunnen wij de bestelde artikelen verzenden.

Naleverservice wordt geïncasseerd door middel van automatische incasso. Voordat de naleverbestelling verzonden wordt, ontvang je altijd een bevestiging en de mogelijkheid om de bestelling te annuleren.

Hoe wordt mijn naleverservice betaald?

Als je kiest voor de slimme naleverservice dien je de eerste betaling te voldoen door middel van ideal. Vervolgens zullen de afschrijvingen gedaan worden door middel van automatische incasso. Wees niet bang, deze kun je op ieder gewenst moment stopzetten of pauzeren.

Over de verzending

Wat zijn de verzendkosten?

Per verzending berekenen wij € 2,95 verzendkosten.

Hoe versturen jullie de producten?

Wij werken samen met GLS. Zij zullen de producten thuis afleveren. Als het pakket dit toelaat zal deze in de brievenbus worden bezorgd en anders zal er aangebeld worden zodat het pakket aangenomen kan worden. Er wordt gebruik gemaakt van flexibele bezorging. GLS informeert de ontvanger tijdig over de bezorging en biedt een keuze uit een aantal bezorgopties.

Wat als ik niet thuis ben als de bezorger aan de deur staat?

Geen probleem. Als je niet thuis bent bij de eerste bezorgpoging, zal de bezorger een van de buren vragen het pakket aan te nemen. Als dat niet mogelijk is, laat de bezorger een Niet Thuis Bericht achter en/of ontvang je een e-mail. Hierin kun je ook een nieuw bezorgmoment aangeven.

Wanneer ontvang ik mijn eerste bestelling?

Wij verzenden met GLS. Maandag t/m vrijdag voor 16.00 uur besteld betekent dat het de dezelfde dag wordt verzonden. GLS levert op maandag tot en met vrijdag. Voor 16.00 uur besteld is dus meestal de volgende dag al in huis! Je ontvangt altijd een bevestiging van je bestelling in jouw mail.

Voor 16.00 uur besteld, dezelfde dag verzonden

Wij verzenden met GLS. Maandag t/m vrijdag voor 16.00 uur besteld betekent dat het de dezelfde dag wordt verzonden. GLS levert op maandag tot en met vrijdag. Voor 16.00 uur besteld is dus meestal de volgende dag al in huis! Je ontvangt altijd een bevestiging van je bestelling in jouw mail.

Retourneren

Ik heb het verkeerde product besteld, kan ik deze retourneren?

Geen probleem. Stuur even een e-mail naar i[email protected] en wij lossen dit samen met jou op.

Blijf up to date

Wil je de nieuwsbrief van Glunder ontvangen? Meld je aan en ontvang 10% korting op jouw eerste bestelling.

Lees hier ons privacybeleid.